יום שלישי, 13 במרץ 2012

דיארקה - מדוע כדאי לכם לייצר רהיטים מעץ מלא

בשנים האחרונות הפכו רהיטי העץ המלא למראה שכיח במרבית הבתים במדינת ישראל. רהיטי העץ המלא כשמם כן הם, מורכבים מעצים טבעיים מכל הסוגים (אורן, מייפל, אלון ועוד), וזאת בניגוד לריהוט המורכב מעצים תעשייתיים שלשם ייצורם נדרש חיבור מלאכותי של לבד, שבבים, לוחות וסיבים. במאמר שלפניכם נציג את היתרונות העיקריים הטמונים ברכישת רהיטים המיוצרים מעץ מלא ובהפיכתם לחלק בלתי נפרד מביתכם.
בשביל הנשמה
רהיטי העץ המלא יעניקו לכם תחושה נהדרת של אינטימיות וחום – צבעם החום והמרגיע יזכיר בין רגע את רהיטי העץ הקלאסי שמהם נהנו המלכים והמלכות באירופה הקלאסית אך לפני מאות שנים. מדובר על תענוג אמיתי עבור כל מי שרוצה להרגיש בבית – בדירה. בנוסף, זכרו כי רהיטי העץ המלא יכולים להחזיק מעמד במשך שנים מבלי לשנות את צורתם כהוא זה. העץ זקוק לתחזוק וטיפול אך לא מעבר לכך – שיוף איכותי אשר ייעשה פעם בכמה שנים יגרום לכם להרגיש כאילו רק הרגע הבאתם את הרהיט מהחנות. לבסוף, חשוב לזכור שרהיטי העץ המלא עמידים בפני לחות ופגעים נוספים הנגרמים כתוצאה משינוי באקלים.

לקריאת הפוסט במלואו - דיארקה

אנו ב-דיארקה מעוניינים לשים אתכם הלקוחות במרכז, להגשים לכם חלומות ולהפוך את חלום העיצוב שלכם - למציאות. אנו בדי ארקה עוסקים ביצירה של חדשנות, בריאות, איכות וייחודיות ומזמינים אתכם להצטרף לחוויה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה